Нова версія програми Бухгалтерія комунального підприємства

Випущено нову версію програми Бухгалтерія комунального підприємства, версія 1.0.3

Версія 1.0.3.1

Нове у версії

  • Законодавчі зміни
    • Оновлені індекси інфляції.
    • Внесено зміни в довідник "Коди відомчої класифікації", згідно наказу Міністерства фінансів України від 05.05.2020 року № 191 "Про затвердження Змін до бюджетної класифікації".
  • Підсистема «Грошові кошти, зобов’язання»
    • Додана функціональна можливість установки правил нумерації платіжних доручень, прибуткових і видаткових касових ордерів, реєстрів зобов'язань і платіжних доручень. Встановити правила можна в пункті меню «Налаштування – Налаштування обліку – Фінансування, грошові документи, зобов’язання». Якщо не встановлювати правила нумерації, будуть діяти правила нумерації за замовчуванням.
    • У друкованих формах платіжних доручень, а також у файлах вивантажень реєстрів платіжних доручень реалізовані формати вивантаження паспортних даних контрагентів, які за релігійними переконаннями відмовилися від ІПН. Для цього у довіднику «Контрагенти» реалізована можливість встановлення ознаки «Віруючий», а також заповнення паспортних даних на закладці «Коди» (поле «Дані паспорту»).
    • До документів «Банківська виписка» та «Прибутковий касовий ордер» додані нові види операцій «Повернення підзвітних коштів по відомостям», які дозволяють вибирати документ «Відомість підзвіт» за сумами, які повертаються підзвітними особами.
    • Договори
      • В документе «Додаткова угода», реалізована можливість розрахунку загальної суми за договором з урахуванням додаткових угод до нього. Змінено порядок вивантаження додаткових угод на портал Е-Data.
      • В документе «Додаткова угода» додана функціональна можливість введення на підставі документа "Додаткова угода".
      • Змінено порядок вивантаження специфікацій документа "Додаткова угода" на портал Е-Data.
      • У документах «Договір» та «Додаткова угода» реалізоване заповнення підрозділу та ДРО у табличній частині «Розподіл за КЕКВ». Для автоматичного заповнення підрозділу та ДРО у табличній частині «Розподіл за КЕКВ» потрібно у табличних частинах «ТМЦ», «Необоротні активи» та «Послуги» заповнити відповідні дані. У зв’язку з цим змінено формування та заповнення підрозділу та ДРО у документах, створених на підставі за розподілом та у проведеннях документів «Договір» та «Додаткова угода».
    • Підсистема «Зарплата»
      • У підсистемі заробітна плата додані звіти. П-6 «Pозрахунково-платіжна відомість працівника» та П-7 «Розрахунково-плaтіжна відомість (зведена)».
      • Реалізовано новий документ «Простій». У документі реалізовані наступні види простою:
        • Простій з вини співробітника – не оплачуваний;
        • Оплата простою з вини роботодавця – розрахунок виконується за середнім заробітком;
        • Оплата простою з незалежних від роботодавця причин – оплачується з розрахунку від двох третин окладу співробітника (тарифної ставки).
      • У документ "Акт виконаних робіт за договором", додана можливість вказувати порядок виплати по документу.
      • У документ "Одноразова допомога за рахунок ФСС" додана функціональна можливість вказувати порядок виплати по документу.
      • У документ "Виконавчий лист" додані реквізити "Виконавча служба", "Дата постанови", "Номер постанови". Реалізовано вивід значення цих реквізитів, при друку документа "Звіт про Утримання за виконавчими листами".
      • Додані нові причини непрацездатності: 11 - Ізоляція від COVID-19 та 11- Ізоляція від COVID-19 (медичних працівників). У документ "Лікарняний лист" внесені зміни, реалізована обробка нових причин непрацездатності. У документ "Заявка розрахунок ФСС" внесені зміни, реалізована обробка нових причин непрацездатності, в додатку 1.1. реалізовано виведення нового коду причини непрацездатності - 11.
      • Виправлені виявлені зауваження.


        Для отримання оновлення, звертайтесь до партнерів UA-Бюджет.