ПОСПІШАЙТЕ НА ВЕБІНАР! 8 лютого 2021 року

Безкоштовний вебінар для представників бюджетних установ, а також користувачів та партнерів UA-Бюджет

Компанія «Комплексні бюджетні системи» запрошує керівників, головних бухгалтерів, бухгалтерів бюджетних установ, а також користувачів та партнерів взяти участь у безкоштовному вебінарі «Найактуальніші питання обліку та оплати праці», що відбудеться 8 лютого 2021 року.

Організатори: KBS. Облік бюджетної установи; Uteka, ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», Група компаній «Баланс», редакція видання «Баланс-Бюджет».

Дата та час: 8 лютого 2021 року (понеділок), початок о 10:30.

Участь безкоштовна за умови реєстрації за посиланням:  Реєстрація

ВАЖЛИВО!

З технічних причин посилання на онлайн-семінар не надсилаються на адреси електронної пошти в домені UKR.NET. Прохання вказувати поштові адреси в інших доменах (інакше Ви не зможете отримати доступ до онлайн-семінару).

Під час реєстрації потрібно вірно зазначити наступне:

  • заповнювати форму реєстрації ВИКЛЮЧНО українською мовою!

  • ПІБ, адже глядачам вебінару буде надано Свідоцтво щодо підвищення кваліфікації шляхом участі у вебінарі, загальним обсягом 5 академічних годин;

  • електронну адресу - саме на неї прийде посилання на вхід до вебінару.


Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту seminar@ua-budget.com.ua.

Організатори залишають за собою право перевіряти достовірність інформації зазначеної в заявках.


У програмі вебінару:

10:30-12:30 Новації бюджетного обліку та оплати праці

Світлана Лістрова

Експерт з оплати праці й оподаткування, автор понад 1000 публікацій, бухгалтер-практик. Постійний автор публікацій у виданнях: «БУХГАЛТЕР&ЗАКОН», «Інтерактивна бухгалтерія», «БухгалтеріяUA», «Бухгалтерія АГРО». Професійні сертифікати - ACCA DipIFR.

Понад 16 років професійного досвіду роботи бухгалтером і головним бухгалтером бюджетної установи.

1. Облік в бюджетних установах удосконалено

  • Вартісний критерій для ОЗ вилучено: хто приймає рішення

  • Чи можна змінити вартісний критерій без зміни облікової політики

  • Зміна вартісного критерію МНМА – це зміна облікових оцінок

  • Як бути з ОЗ, які за вартісним критерієм мають стати МНМА

  • Що змінилося в обліку запасів: аналізуємо Методрекомендації

  • Які форми використовувати для відображення операції з надходження, руху та вибуття запасів?

  • Що потрібно додатково прописати в обліковій політиці?

  • Як тепер визначати КЕКВ для придбання ОЗ і МНМА?


2. Виправлення помилок у бухобліку

  • Чи змінювати рахунок для обліку для ОЗ, що за вартісним критерієм вони є МНМА

  • Помилково зарахували не на той субрахунок: як виправити

  • Непридатні ОЗ на балансі = невідповідність критеріям

  • МШП, видані у користування, забули списати

  • Сторнували чи донарахували зарплату за минулий рік: що в обліку?

  • Всі помилки виправляємо через Бухдовідку: як правильно оформити


3. Фінансова звітність: аналізуємо помилки і готуємося до квартальної звітності

  • Баланс: аналізуємо характеристики субрахунків і знаходимо відповідний рядок: таблиця співставлення

  • Звіт про фінансові результати: ув'язуємо розділи І, ІІ, ІІІ і IV.

  • Розділ IV форми № 2дс: розподіляємо за елементами витрат залежно від субрахунку.


12:30-13:00 Огляд функціональних можливостей програми «Облік бюджетної установи»

Людмила Костюк

Провідний фахівець ТОВ «Комплексні бюджетні системи»


13:00-15:00 Оплата праці в бюджетних установах

Світлана Лістрова

Експерт з оплати праці й оподаткування, автор понад 1000 публікацій, бухгалтер-практик. Постійний автор публікацій у виданнях: «БУХГАЛТЕР&ЗАКОН», «Інтерактивна бухгалтерія», «БухгалтеріяUA», «Бухгалтерія АГРО». Професійні сертифікати - ACCA DipIFR.

Понад 16 років професійного досвіду роботи бухгалтером і головним бухгалтером бюджетної установи.

1. Гарячі питання з оплати праці: шукаємо відповіді

  • Доплата до МЗП: неповний робочий час, внутрішнє сумісництво, матдопомога, премія, відрядження

  • Оплата праці при неповному робочому часі і за сумісництвом: що радять Мінекономіки і Держпраці.

  • Підсумований облік робочого часу: правильне оформлення – половина успіху.

  • Дистанційна (надомна) робота, гнучкий режим робочого часу: як правильно оформити й заповнити табель.

  • Робота у вихідний день – тільки за наявності підстав і за належного оформлення.

  • Чергування: як залучити й чи оплачувати?


2. Відпускні, оплату відрядження, підвищення кваліфікації рахуємо по-новому

  • Оплата відрядження за новим Порядком № 100: розрахунковий період визначаємо по-новому.

  • Які періоди вважаються невідпрацьованими згідно з законодавством

  • Неповний робочий тиждень: чи виключати дні, у які працівник не працював

  • Премія за минулий місяць і за квартал при обчисленні середньої зарплати за Порядком № 100.

  • Немає заробітку в розрахунковому періоді: приклади обчислення середньої зарплати.

  • Тонкощі обчислення компенсації за невикористану відпустку.


3. Проблеми об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ

  • Працівник приніс лікарняний у кінці лютого чи на початку березня: чи маємо право нарахувати?

  • Об’єднаний Розрахунок з типом «Довідковий»: коли подається

  • Новації в заповненні колишньої таблиці 5: внутрішнє сумісництво, переведення одним рядком

  • Нові коди категорії ЗО та нові КТН для заповнення Додатку Д1 для Розрахунку

  • Помісячна персоніфікація для кожної особи в розрізі ПДФО, військового збору та ЄСВ.

  • Як виправляти помилки за попередні звітні періоди: аналізуємо нові правила

Чекаємо саме на Вас!