Вебінар "Організація бухгалтерського обліку запасів і необоротних активів в UA Бюджет", 14 лютого 2018 року

14 лютого 2018 року заплановано проведення вебінару для партнерів і користувачів на тему "Організація бухгалтерського обліку запасів і необоротних активів в UA Бюджет".

На вебінар запрошуються члени "Спілки автоматізаторів бізнесу", які планують займатися продажом нової лінійки продуктів "UA-Бюджет", співпрацюють з бюджетними організаціями, а також представники бюджетних організацій, які планують використовувати лінійку продуктів UA Бюджет.

Рекомендуємо партнерам донести інформацію про проведення вебінару до існуючих користувачів і потенційних клієнтів бюджетної сфери з метою популяризації лінійки продуктів UA Бюджет, демонстрації функціональних можливостей.

Для підвищення лояльності користувачів пропонуємо партнерам використовувати такий формат вебінару: організувати участь у вебінарі представників бюджетних організацій на базі вашого офісу або іншої підходящого для цього майданчика. Партнер забезпечує учасників технічним оснащенням для трансляції вебінару, надає допомогу в підключенні і налаштуванні до вебінару.

На вебінарі будуть розглянуті наступні питання:

  • основні положення стандартів 121 (основні засоби) і 123 (запаси) бухгалтерського обліку в державному секторі;
  • основні кореспонденцію субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами і запасами;
  • приклади організації бухгалтерського обліку запасів і активів у UA Бюджет. Основні методичні рекомендації;
  • відповіді на запитання.

Дата та час: 14 лютого 2018 року (середа) с 15:00 до ­17:00.

Доповідач вебінару: Івашин О.О., "Комплексні бюджетні системи"

Участь у вебінарі безкоштовна.