Вебінар "Організація фінансового обліку в UA Бюджет"

23 лютого 2018 року заплановано проведення вебінару для партнерів і користувачів на тему "Організація фінансового обліку в UA Бюджет".

На вебінар запрошуються члени "Спілки автоматізаторів бізнесу", які планують займатися продажом нової лінійки продуктів "UA-Бюджет", співпрацюють з бюджетними організаціями, технічні фахівці фірм-партнерів а також представники бюджетних організацій, які планують використовувати лінійку продуктів UA Бюджет.

Рекомендуємо партнерам донести інформацію про проведення вебінару до існуючих користувачів і потенційних клієнтів бюджетної сфери з метою популяризації лінійки продуктів UA Бюджет, демонстрації функціональних можливостей.

Для підвищення лояльності користувачів пропонуємо партнерам використовувати такий формат вебінару: організувати участь у вебінарі представників бюджетних організацій на базі вашого офісу або іншої підходящого для цього майданчика. Партнер забезпечує учасників технічним оснащенням для трансляції вебінару, надає допомогу в підключенні і налаштуванні до вебінару.

На вебінарі будуть розглянуті наступні питання:

  • організація фінансового обліку в конфігурації;
  • приклади використання конфігурації;
  • відповіді на запитання.

Дата та час: 23 лютого 2018 року (п’ятниця) с 14:00 до ­16:00.

Доповідач вебінару: Івашин О.О., "Комплексні бюджетні системи"

Участь у вебінарі безкоштовна.